Noclegi
Atrakcje
Imprezy
Polecane
Transport
Informator
Kamery
Pogoda




Nordic Walking - Sylwia Michalska

34-500 Zakopane,
GSM:
+48 502 511 892

sport i rekreacja

Położenie na mapie

Opis
Profesjonalny instruktor Nordic Walking Sylwia Michalska.

Kto myśli że nie ma czasu na dla swojego zdrowia , prędzej czy później będzie musiał mieć dużo czasu dla swojej chory. 
 
Nordic Walking jest najszybciej rozwijającą sie formą rekreacji na świecie, to aktywność ruchowa skierowana do ludzi w każdym wieku, o różnej sprawności i wydajności fizycznej. Podczas marszu Nordic Walking angażujemy ponad 90% mięśni całego ciała i jest o 40% bardziej efektywny od zwykłego marszu.

Nordic Walking dla kogo:
dla każdego zarówno dla osób starszych, z nadwagą, z problemami układu krążenia, narządu ruchu jak i dla kobiet w ciąży. Doskonała forma ruchu dla dzieci, osób młodych i wysportowanych.

Nordic Walking kiedy i gdzie:
Zawsze i wszędzie. W każdych warunkach terenowych i o każdej porze roku.

Nordic Walking walory zdrowotne: 
  • poprawia zapotrzebowanie organizmu w tlen - zwiększa się pobór tlenu z 20% do około 50%
  • dzięki całkowitemu zaangażowaniu ciała w ruch w 100% dotlenia mózg
  • w czasie ruchu z kijami intensywnie zaangażowane zostają mięśnie grzbietu, obręczy barkowej i kończyn górnych, odciążony zostaje narząd ruchu - stawy kolanowe, biodrowe i kręgosłup
  • zwiększa wydolność organizmu, wzrasta wydajność pracy serca i poprawia się ukrwienie całego ciała
  • wzmacnia mięśnie przykręgusłupowe, mięśnie grzbietu, pośladkowe, brzucha i kończyn górnych
  • pomaga w utrzymaniu smukłej sylwetki i w kontrolowaniu prawidłowej postawy ciała
  • poprawia stan psychiczny organizmu, samopoczucie i nastrój
  • podczas marszu z kijami ma miejsce większe, ale bezpieczne dla zdrowia zaangażowanie układów: krążenia, oddychania i całego narządu ruchu
  • w ciągu godziny spalamy ok 120 kcal marsz Nordic Walking usprawnia metabolizm
  • jest doskonałym relaksem dla ciała i umysłu Nordic Walking

Poziomy zaawansowania:
  • poziom podstawowy - zdrowotny
  • poziom fitness - marsz w różnym tempie
  • poziom sportowy

Nordic Walking - techniki marszu:
  • podstawowa
  • klasyczna

Nordic Walking - strój:
  • wygodne buty
  • ubranie - dopasowane do poru roku chroniąca przed wiatrem i deszcze

Nordic Walking budowa zajęć:
  • rozgrzewka - 5-10 min
  • marsz - wraz z demonstracją techniki marszu - 30 min
  • przerwa - rozciąganie 5-10 min
  • marsz - 30 min
  • zakończenie ćwiczenia rozciągające i podsumowanie zajęć - 10 min

Nordic Walking - bezpieczeństwo
  • Instruktor ma obowiązek zadbać o bezpieczeństwo uczestników zajęć poprzez:
  • dobór kijów
  • dobór stroju i obuwia
  • dopasowane tempa i intensywności zajęć do możliwości ćwiczących
  • dobór trasy do możliwości osób możliwości
  • podczas marszów szczególnie z osobami starszymi należy wymagać zaświadczenia o braku przeciwwskazań do udziału w tego typu zajęciach
  • jeden instruktor powinien prowadzić grupę do 12 osób

Specjalne zajęcia i trening Nordic Walking dla osób z nadwagą, kobiet w ciąży, seniorów.

Nordic Walking zapisy: 
Rezerwacja zajęć 48h wcześniej. Należy mieć własne kijki.

Serdecznie zapraszam Sylwia Michalska

3709
Wyświetleń:


Dane firmy
Region Tatry
34-500 Zakopane
ul. Jaszczurówka-Bory 3
NIP: 736-141-97-35

tel. (+48) 602 713 300
tel. (+48) 600 943 800

biuro@regiontatry.pl
atrakcje@regiontatry.pl
kalendarium@regiontatry.pl informator@regiontatry.pl
Informacje
  • Jak dodać wpis do portalu
  • Panel zmian - noclegi
  • O nas
Socials
Newsletter
Jeżeli chcesz regularnie otrzymywać zweryfikowane informacje o promocjach noclegowych, nowych atrakcjach turystycznych, aktualnych wydarzeniach i imprezach, ciekawych inicjatywach na Podhalu zapisz się do newslatter'a regiontatry.pl - wpisz  adres e-mail:

Szybki kontakt

Podaj wynik:


copyright © 2019 RegionTatry - wszelkie prawa zastrzeżone. Przebywając na stronie akceptujesz Politykę prywatności serwisu RegionTatry.pl
design by fast4net